Dagarna försvinner..

Dagarna bara rullar på med dagis, jobb & kurser osv.. Vardag till Max med andra ord.. Har även idag ringt till bemmaningscenter för barn & ungdom, så ska troligtvis bli inskriven där igen & börja timma lite på dagis osv igen (: mycket spännande! Ska ringa upp imorgon igen & se om det är papper osv som behöver kompliteras & förnyas upp eller om jag fortfarande är inskriven, hoppas på det sist nämnda (:

Idag fick jag gå ner på hockeyn, snäll sambo har jag! Vi krossade Karlskrona trots att spelet dock inte var mycket att jubla över, men en vinst med 5-0 tackar vi inte nej till, riktigt kul att hålla nollan (:

Imorgon är det fotografering på dagis, roligt & hoppas på super fina kort på min prinsessa! (: är så skönt att allt går bra på dagis & att Milia trivs, det är det viktiga, (: & vi är oxå nöjda med dagis! (:

Nu ska jag dricka lite coca-cola & sen sova, bra blandning? Haha, men jag är trött som fan, imorgon är en ny dag, får se va den kommande fredagen har att erbjuda! God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0