Lilla plutta!

Milia blir inte bättre, vill inte äta så mkt, har inte samma ork till lek & bus som hon brukar, så imorgon åker vi till dropp in mottagningen på karla så en läkare får kolla på henne osv, så kanske vi får reda på vad denna jävla feber kommer ifrån som kommer & går hela tiden, + att hon hostar som bara den.. Hoppas hon kan gå på dagis nästa vecka! & hoppad att hon får sova inatt så hon slipper hosta halva natten :( Lilla älskling <3

Nu har vi badat & jag fick i henne en apelsin & juice iaf, man får vara glad för det lilla! Om jag kunde ta din hosta skulle jag göra det med glädje, om jag kunde vara sjuk istället för dej skulle jag vara det med lycka & glädje. Men jag kan tyvärr inte! Älskade lilla hjärtat! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0