Abonnemang & ny IPhone!

Nu har jag abonnemang igen & denna gången hälsar jag 3 välkommen in i mitt liv då jag är bunden 24 månader! (: lika bra! Fick en ny IPhone oxå, så tog en IPhone 4s eftersom att det ingick i priset! Bästa, bästa! Tackar min bästa pappa som betalar detta åt mej! Love you!

Så dagen idag gick fort som attan, jobbade natt så slutade 9 imorse, åkte hem & lekte med mitt Lill hjärta & sen sov vi middag! Skönt, tog en dusch & så kom pappa & hämtade upp oss, åkte till marieberg & fixade mitt abonnemang & så tog vi en fika & så (: Sen kom bästa Yolli på besök oxå, trevligt <3

Juste, nytt nummer igen! Men nu ska jag inte byta någe mer, nu är jag bunden i 24 månader! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0