5 Generationer..

Har varit hos min gammel mormor - Milias gammel gammel mormor idag :) Va uppe i hennes stuga där det va släkt träff med grillning osv. Fast jag & mamma grillade inte pga av det ostadiga vädret.. Men åte lite grillat ändå, fick smaka lite utav moster :)

Tog då 5 generationer kort som ska in i tidningen sen. :) Jag, Min mamma - Milias mormor, min mormor - Milias gammel mormor & min gammel mormor - Milias gammel gammel mormor :) Så det blev ett jätte fint kort! Ska få ett utskrivet sen som jag ska förstora upp & rama in, jätte roligt att ha faktiskt & ännu roligare att vi är 5 generationer i släkten & att det bara är flickor oxå!

Annars har helgen bara sagt poff & så va den slut.. & det värsta är att jag inte har gjort ett skit faktiskt, fast det har faktiskt varit lite skönt. Va upp på stan en sväng igår kväll med älsk & lillan & käkade lite mat på stallet bara, det är vell det enda roliga den här helgen.

Har iaf kommit fram till att jag MÅSTE gå ner i vikt nu.. Nu vill jag inte se ut såhär i kroppen längre, vill vara nöjd med mej själv & må bra över min kropp & det gör jag inte nu. Tycker inte alls om att se på mej själv när jag ser ut såhär. Så från & med imorron - Måndag, är det slut ätet på alla onyttigheter i veckorna & slut drucket all den mängd coca - cola som jag häller i mej. Kommer bli tufft, Colan kommer vara värst.. Men nu måste jag & denna gången ska jag lyckas, jag ska nå min målvikt num jag ska komma i mina gamla kläder, mina fina kjolar & mina fina klänningar som ligger & väntar i garderoben.. Jag ska & denna gången ska jag lyckas! Nu ska jag bli smal igen.. Jag ska ge mej fan på detta nu & jag kommer att klara det!



Kommentarer
Postat av: Jaana

det klarar du lätt Emma :D

2011-08-09 @ 07:28:15
URL: http://finskadamen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0