Blogg torka..

Förlåt för denna usla uppdatering, jag vet.. Jag är sämst på att blogga! Har bara sådan fruktansvärd blogg torka just nu att jag inte alls vet vad jag ska skriva. + att mina dagar ser ungefär likadana ut.. Allt går på rutin nu mera! Man bara gör vissa saker utan att tänka, det bara går utav farten helt enkelt..

Milia växer som bara den, har nu börjat rensa lite i hennes garderob.. Har börjat lägga undan 56 kläderna, 56 byxorna är försmå nu.. 56 bodys börjar oxå bli försmått. Andvänder nästan bara 62 storlekar numera, vissa klädes plagg är dock lite stora i 62 med det växer hon snart i, det mesta passar :) Tiden går för fort alltså! Mitt lilla hjärta är snart 3 månader. Kan inte fatta att det va 3 månader sen som jag födde henne. Herre gud vad tiden går!

Det är som alla säger att man ska ta vara på bebis tiden när dom är såhär små,
för det går verkligen fort! Nästan lite för fort. Fast det är ju såklart kul att dom växer osv.. Men endå. Tror aldrig att jag riktigt fattade hur fort det faktiskt går, men jag gör det nu!
Mammas fina ängel!

Nu kom John Blund på besök..
Dags att krypa ner i sängen, ska läsa lite i min bok som jag håller på med, Natascha Kampusch  - 3096 dagar. & sen är det dags att slå igen dom små blå.. Det är en dag imorron oxå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0