Jobbig dag imorron.

Har sådan fruktansvärd ångest inför imorron - Milia ska få vaccinationsspruta.. Tycker verkligen att det är jätte jobbigt & jag får ont i hjärtat bara utav att tänka tanken.. Men som min bästa vän Karin sa till mej - det är för hennes eget bästa. Jag får tänka så. Bara hoppas på att det går bra & det gör det nog, Tur att jag har med mej min stora älskling som får hålla i lillan, känner att jag inte kommer att klara av det, bättre att Tobbe gör det då!

Men dagen idag har varit toppen.
Vaknade upp hemma hos mamma, vi klev upp runt 07.00 då lillan vaknade, gav henne mat & sen däckade jag på soffan. Mamma tog Milia på fm så jag fick sova, uppskattas mycket! Tack mamma. Sen kom pappa & hämtade upp oss & så åkte vil till min kuisn Emelie & hennes pojkvän Joel i kumla, kollade på deras nya lägenhet, träffade deras lilla hundvalp & fikade. Åkte sedan hem till pappa & där spenderades kvällen, pt grillat & umgicks :) Vart en tidig hemgång. Semestern & sommarlovet är ju slut nu, så att nu är det ju en helt vanlig söndag för folket, imorron börjar skolorna & alla ha istor sett börjat jobba nu. Vart fan tog sommaren vägen?

Nu hoppas jag iaf på att denna vecka går fort. På lördag åker jag & älsklingen till Göteborg, går på Liseberg & sover på hotell. Milia får vara hos morfar & Lotta :) Ska bli hur skönt som hellst & bara komma bort, bara få vara & ha det så himla bra. Dricka lite alkohol, tare lungt & bara få vara, bara jag & mitt stora hjärta. Känns som att vi faktiskt behöver det <3

Jag älskar er mina fina!<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0