Kan skiten aldrig få ta slut?

Kan skiten aldrig få ta slut? Det får fan vara nog någon gång! Hur mycket ska man igentligen behöva orka med, hur mycket ska men behöva stå ut med innan det är nog? När man tror att det börja bli bättre, det börjar kännas liiiite bättre, då ska det såklart hända något som får en att falla tillbax ner i botten igen.. Tillbax på ruta ett!

Din respektlösa lilla jävla h**a!
Att du ens öppnar käften åt mej, att du ens har mage till att göra det! Att du ens vågar titta på mej din lilla jävla f***a! Tror inte riktigt att du fattade va jag sa åt dej.. Ska jag behöva ta om det igen för att du ska fatta? Att det ska vara så jävla svårt att lämna mej & min familj ifred. Kan du inte bara hålla dej borta, va med dina jävla vänner, lev erat jävla fjortis liv, häng på stan med dina jävla vänner.. Gör vafan du vill, men lämna mej & min familj ifred!

Du äcklar mej något så fruktasvärt.
Du är den vidrigaste människan som går i ett par skor & att du ens öppnar käften åt mej, att du ens kollar på mej? Hur fan vågar du ens?

Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder.
Vad som än händer.
Jag hoppas att ditt vin blir till vatten,  Blixtrar prickar dej.
Hälsa till satan, Vi hörs!

Vill hellre genomleva nittionio jävla vintrar.
Att rulla naken över krossat glas, äta fimpar, än att nånsin igen känna dina vibbar!


Din äckliga jävla lilla emo f***a!









Kommentarer
Postat av: Karin

Bra där emma :-)!!

2011-08-11 @ 10:18:05
Postat av: yolanda

Äckliga hor ungen är vad hon är! Braaaa där emma!!<3

2011-08-11 @ 10:18:21
Postat av: minella

orka bry siig o lägga ner energi på någon som nu inte verkar vara värd det! låt den dö av att du bara ignorerar allt shit! du har barn du är mamma bry dig inte, ignorera bara!

2011-08-15 @ 23:51:54
URL: http://miinellaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0