100 frågor, 100 svar!

1. Tre namn jag lyssnar till: Emma, Mamma, älskling..

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag säger vad jag tycker & står för det, gillat eller ej ;)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Så förbannat envis & mitt heta temprament!

4. Detta är jag rädd för: Att förlora dom jag älskar..

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Coca-cola, kärlek & pussar..

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Prata & läsa samtidigt, förlåta folk som gör dom jag älskar illa, & kissa när någon tittar på mej..

7. Detta tycker jag om att göra: Mysa, umgås med vänner & familj & pussa på min dotter..

8. Detta vill jag göra just nu: SOOOOOVA!

9. Bästa känslan: Lycka..

10. Värsta känslan: Ensamhet..

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Otänksam, rolig & mysig..

12. Är jag kär just nu? yeeees!

13. Jag vill gifta mig: Absolut vill jag det!

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Bada med delfiner, resa, få mer barn & se dom växa upp <3

15. Min käraste ägodel: Iphone <3

16. Något jag vill ha i present: One Piece helt klart!

17. Detta har jag på mig just nu: Morgon rock & tobbes shorts..

18. Favoritkläder: Leggings & linne/ tunika..

19. Favoritdjur: Hund & kanin :)

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Det som är bra ;D

21. Favoritlåt just nu: Ingen spec..

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Tråkigast - Matte/ fysik helt klart.. Roligast - Hemkunskap när man fick äta maten kanske? ;D HAHA

23. Stjärntecken: Tvilling

24. En bok jag älskar: Dom felsta självbiografier tycker jag om men pojken som kallades det & bakom stängda dörrar är bra!

25. En film jag älskar: Finns många bra, svårt att säga.. Men A walk to remember är jävla bra..

26. Tv-program jag gillar: Såpor - Big Brother, Paradise hotell osv ;)

27. Favoritdoft: Escada..

28. Detta äter jag gärna: Tacos, skräpmat & en god jävla medium köttbit ;D Mumms

29. Dricker helst: Cola - Cola!

30. Favoritgodis: Choklad..

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Miami, Italien, Vill tillbax till Zakyntos - Grekland.. Det finns många länder/ städer jag vill åka till!

32. Färg på mina ögon: Mörk gröna tror jag? ;) haha

33. Min längd: Typ 162 eller någe..

34. Jag tror på: Tomten..

35. Jag spelar: Inget..

36. Person jag beundrar: Dom jag älskar!

37. Så här bor jag: 3:a med min dotter, sambo & våran lilla hund TinTin :)

38. ??: Säg hejhej till vännen din som sitter där, HEJHEJ!!

39. Det här tänder mig: Vill du allt bra veta va? ;)

40. Det här gör mig avtänd: Svettlukt, dålig andedräkt & oduschat hår..

41. Favoritfärg: Rosa, vitt & svart..

42. Favoritcitat: Man kan inte vara vän med någon man inte tycker om, men det går utmärkt att vara förälskad i någon man tycker är ett svin!

43. En hemlighet jag vet: Många som du inte får veta ;)

44. Bästa present jag fått: Många!

45. Senast köpta skiva: Oj, det va måååånga år sen, så det vet jag inte..

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Vet inte, finns inte mycket att vara nöjd över efter att ha fött barn om jag ska vara ärlig, men måste jag välja får jag vell munnen då ;P haha

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Magen, låren, armar.. Ska jag fortsätta?

48. Udda förmåga/egenskap: Vet inte?

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En mjuk & urgullig liten kanin :) hihi

50. Vad lyssnar du på just nu?: Inte ett skit..

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Tvättat & Bytt julklappar med Karin & umgåtts med henne & Joakim på kvällen :)

52. Var är dina föräldrar födda?: Mamma & Pappa i Örebro :)

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Vet inte.. Haha..

54. Vilken är din favoritrestaurang? Efesos eller någon Kina restaurang :)

55. När badade du i en pool senast?: I somras :)

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Nope..

57. Hur många barn vill du ha?: 2..

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Det som går att dansa till ;)

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Tror jag nog :)

60. Vad har du för TV-kanaler?: Dom man brukar?

61. Har du åkt moped någon gång?: Aaa..

62. Har du busringt någon gång?: Yes, Vem har inte?

63. Har du fått felparkeringsböter?: Haha nee..

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Jag vill men skulle aldrig våga..

66. Har du en egen trädgård? Nej, men vill ha :)

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Kalle Anka tror jag..

68. Kan du alla orden i nationalsången?: Haha nee..

69. Badkar eller duschkabin? Badkar..

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Vet inte..

71. Favoritpizza?: Beror på, Men typ kebabpizza med mycket vitlökssås eller typ fläskfilé pizza med mycket b-sås :)

72. Chips eller popcorn?: Chips helt klart!

73. Vilken färg på läppstift använder du?: Andvänder inte läppstift..

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Haha vaa?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nee..

76. Apelsin- eller äppeljuice?: Apelsin..

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Med familjen på saigon när min pappa fyllde år :)

78. Favoritchoklad?: Marabou

79. När röstade du senast?: På vad?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: Haha det har jag nog aldrig ätit vad jag vet eller minns :)

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Nee..

82. Är du bra på matlagning? Ibland.. Beror på vad jag ska laga :)

83. Klarar du att tanka själv?: Aa, men har inte gjort det många gåner..

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Nee..

85. Pepsi eller Coca Cola?: Coca - cola såklart!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Inte uniform, men speciell klädsel..

87. Vad var det senaste du handlade?: Coca - cola & grädde

88. Har du kräkts offentligt? Haha aa ;D

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Både och :)

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Aa..

91. Har du ringt något betalnummer?: Haha aa..

92. Kan man vara vän med sitt ex?: NEJ!

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Min farfar..

94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Haha nope..

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Vet inte .. :P

96. Vad har du i din väska?: Min väska består just nu utav skötväska vardagligen..

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Ööhh?

98. Vad är du tacksam för idag?: Att min dotter föddes frisk & mår bra & växer som hon ska <3

99. Var hittade du den här listan?: Karin & Yolli som tvingade mej att göra den ;D haha

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: 2 som jag vill ska göra den har redan gjort den, så då TVIINGAR jag My att göra denna ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0