Sämst på att blogga!

Jag vet, jag vet.. Jag är sämst på att uppdatera bloggen.. Får vell ha det som nyårslöfte att blogga mer :) haha.. Tänker annars inte ha något nyårslöfte, håller dom ändå inte så då kan jag skita it på en gång istället! Haha..

Idag har jag & älsklingen varit & köpt ett nytt vardagsrumsbord, det kommer dock inte förrns den 17/1.. Lite tråkigt, men går inte att göra så mycket åt det.. Det kommer när det kommer helt enkelt, vi har även köpt raketer som ska smällas på 12 slaget & så blev det att fixa lite inför nyårsafton :) hockey blev det oxå, så det har varit full fart idag!

Nu kom John blind på besök, nu kallar sängen.. Ska bli skönt att ta mej en dejt med kudden & krypa ner under täcket bredvid min underbara dotter <3

Min lilla djurgårds flicka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0