Min bästa vän.

Dag 26

Karin, Min bästa vän.
Finns ingen som du. Du förstår mej på alla sätt & vis, stöttar mej igenom allt i livet, står där & stöttar mej i alla valen jag väljer att göra, torkar mina tårar när jag gråter, lyfter mej när jag faller & säger exekt dom rätta orden för att få ett leende på mina läppar igen. Du var med mej på min förlossning när min dotter föddes, du stöttade mej genom det oxå. Så himla underbar människa, du satt vid min sida hela tiden i 12 timmar! Så underbar!<3 Vet inte vad jag skulle göra utand dej i mitt liv. Du har ett hjärta av guld & en vän som du borde alla ha!

I 13 år har vi kännt varandra. Vi har lekt med varandra sen vi var små, då vi satt på mitt rum & lekte med Spice Girls barbie & byggde hus med böcker & filmfodral. Lekte lekar ute vid gungorna i stjärnhusen, lekar som vi själva hittade på. Lekte glassen i små sandlådorna & ja, säg vad vi inte lekte? :) Vi har växt upp tillsammans, blivit tonåringar ihopp, då vi drog hemifrån, stände av mobilerna & sov borta. Började festa tillsammans, första fyllan ute i garphyttan glömmer vi aldrig. Levde livet när vi gick på vasa skolan, skokade som bara fan, hängde på vasa gården ihopp. Men alla studer under tonårstiden va ju tyvärr inte bara ljus, lite bråk & vi var från varandra ett tag.. Men äkta vänskap klarar allt, våran vänskap har satts på prov, vi klarade det & vi har bevisat att våran vänskap är äkta! Vi hittade tillbax till varandra tillslut, efter allt bråk & strul som va så blev det bra igen, vilket jag är otroligt lycklig över!

Nu står vi här 13 år senare, Vuxna & bor 1 gård ifrån varandra i varberga, Där vi bor med våra sambos & våra otroligt vacka små döttrar! Som oxå kommer att växa upp tillsammans & leka tillsammans & jag hoppas & vill att dom ska få en lika fin vänskap som vi har!

Nu ska jag avsluta detta med att säga att du är den finaste människan som finns, du har ett hjärta av guld & den bästa vän man kan ha. Du är gudmor till min dotter & Milia kan inte få en finare & bättre gudmor.
Att få dela alla fina minnen tillsammans med, att få växa upp tillsammans med dej, från barn i stjärnhusen, till tonåringar på vasa till att bli vuxna, flytta hemifrån & få barn är en otroligt fin vänskap som jag är rädd om. & jag hoppas & vill att vi ska bli gamla kärringar tillsammans & att det hela slutar med att vi sitter & dricker kaffe tillsammans när vi är 60 - 70 år & pratar om allt vi har upplevt & gjort tillsammans! :) Du ska veta att jag alltid kommer att finnas där för dej, jag stöttar dej i alla lägen & alla val du väljer att göra.
Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta min vän.
Jag kommer alltid att älska dej Karin, Glöm aldrig det!<3



Vänner föralltid baby!<3




Kommentarer
Postat av: Karin

Alltså gumman du är helt underbar <3 !!!! Finns ingen som du , du är bäst i världen och jag kommer alltid stå vid din sida !! Du & Jag genom allt gumman !

2011-07-23 @ 14:16:11
URL: http://karinjohannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0