Mina bästa & sämsta sidor.

Mina bästa sidor... Svårt att skriva sånthär om sej själv, ni kanske ska fråga mina nära & käa sitället? Men om jag nu verkligen måste så är det vell lika bra att börja.. Jag är omtänksam & tänker alltid på alla andra i förstahand, vilket ibland leder till att jag glömmer bort mej själv, men vill att dom jag älskar & bryr mej om ska må bra & ha det bra. Vad mer då? Snäll, bla bla bla.. Ne den här kategorin va inget för mej :P haha

Mina sämsta sidor... Det är faktiskt lättare att skriva om.. Jag är envis så in i bomben & har ett jävla temprament. När jag väl blir arg då blir jag arg & ibland kanske jag blir lite för arg över saker som man inte borde bli så arg över.. Men ja, nee det här va fan inte lättare.. Haha..

Skit samma, det här får duga, jag är den jag är, ovavsett mina bästa & sämsa sidor..


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Här är en till som är grymt envis! Värre än en åsna

2011-07-07 @ 13:50:52
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0