Mitt favoritminne.

Dag 21

Finns många fina minnen som jag skrattar åt & som jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på, när jag ser på gamla bilder blir jag nästan tårögd för det finns så mycket känslor med i bilderna. <3

Men mitt absoluta favoritminne är såklart när jag födde min dotter Milia, visst gjorde det sjukt jävla ont, jag grät vissa gånger, jag trodde jag skulle dö många gånger, jag kände mej överkörd över tåget när allt var klart. Men herre gud vilken fantastiskt upplevelse det var att föda barn, vilket minne. Jaa, minns ju dock inte allt, men utav det jag minns så är det helt klart mitt favoritminne. Så häftigt! <3 När jag tittar på förlossnings bilderna så blir jag helt tårögd, det är så mycket känslor, så mycket lycka & så himla mycket kärlek i bilderna. Jaa man förstår bara detta om man själv har varit med om det, det är det häftigaste jag har gjort i mitt liv, trots all smärta & hur ont det än gjorde så var det värt det, varenda liten minut! & jag ska göra om det igen, för när man vet vad man får för det så är det värt det, 100 gånger om. Men jag kommer då aldrig någonsin glömma smärtan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0