Vad skulle jag göra med snuskigt mycket pengar?

Oj, oj, oj.. Först skulle jag ge lite till mina nära & kära, spara undan en hel del till min dotter.. Köpa ett hus, resa utomlands, plastik operera mej.. & ja.. skulle leva livet helt enkelt. Skulle shoppa ihälj med & inte tänka ett skit bland annat.

Synd bara att jag inte har snuskigt mycket pengar..
Skule knappast sitta fel med att skrapa fram ett par miljoner i sisådär 25 år eller så, fy fan vilket underbart liv jag skulle få isåfall! Det vore någe.. Men sån tur har jag vell knappast, men man kan ju alltid önska, hoppas att turen någon gång kommer till mej & såklart kan man ju önske tänka & drömma sej bort lite hur livet skulle se ut om man var ekonomiskt oberoende. Fy fan vad skönt det vore..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0