De här får mej & må bra.

Dag 11

Oj, det är väldigt mycket som får mej att må bra. Mina vänner, min familj, min hund, min dotter, min älskade sambo som jag lever tillsammans med. Att vara lycklig, sådär riktigt lycklig & just nu är jag riktigt lycklig för jag har fått vara tillsammans med min underbara dotter varje dag i 1 hel månad.

Att veta om att dom jag älskar & bryr mej om mår bra! Att vara tillsammans med människor jag älskar & vill vara tillsammans med.

Just nu mår jag bra, börja landa i vardagen, saker & ting börjar förhoppningsvis orda upp sej. Saker & ting börjar kännas bättre, jag börjar må bättre efter förlossningen. Så ja, just nu mår jag bra & vill fortsätta ha det såhär. & jag hoppas att det förblir såhär & att det bara kan bli bättre för varje dag som går.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0