1-års kalas!

Idag har vi varit på 1-års kalas, Lilla Linnéa fyllde hela 1 år idag! Det firades med Hello Kitty tårta & paket i massor :) Milia fick även smaka lite grädde för fösta gången! Mammas tjej börjar bli stor hon oxå :) Tiden går för fort..

Imorron är det tatuering som gäller,
11.00 sitter jag under nålen för femte gången, men tro på fan att jag är lika jävla nervös ändå.. Kommer skaka som ett jävla asplöv, konstigt det där! Ska iaf tatuera min dotters namn & person nummer.. Milia 2011-05-24 Fast på 2 rader om man säger, först Milia & sen personnummret under! Kommer bli kanoners, ska även prata med tatueraren om att tatuera över en gamal ful jävla tatuering som jag ångrar, se vad han kan göra åt den & en ungefärligt pris osv (: Nu längtar jag tills imorron även fast jag kommer vara sjukt nervös, ska ställa in mej på att det kommer göra piss ont oxå.. Smärta är inte riktigt min starka sida. Men jag har klarat av att föda barn, då är en tatueringen en fis i rymden vill jag lova (: Haha!

Nu väntar jag på att det ska bli lite mat här.. Luktar gott i hela lägenheten, älsklingen håller på att göra hamburgare & pommes, mummsi (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0