50 Sanningar om mej.

Har lite små tråkigt såhär på kvälls kvisten så jag lägger upp 50 sanningar om mej! (:
Läs & få reda på sånt som ni inte redan visste (;

1. Jag är mamma till världens finaste dotter.
2. Det häftigaste jag har gjort i mitt liv är att föda barn.
3. Den värsta smärtan jag har varit med om var att föda barn.
4. Jag vill föda barn igen.
5. Jag har tatuerat in min dotterns namn & person nummer nedanför nacken.
6. Jag är förlovad.
7. Jag är sambo.
8. Jag har en Chihuahua pojke som heter TinTin + att jag har min mammas Chihuahua flicka Diva ibland <3
9. Jag är grymt ormrädd.
10. Jag hatar att sova ensam.
11. Jag ska börja plugga igen, först komvux & sen universitetet. Ska bli behandligs assistent.
12. Jag vill vara ekonomiskt oberoende.
13. Utan mina älskade vänner skulle jag inte överleva.
14. Jag älskar min familj oerhört mycket!
15. Jag hatar att bo i Varberga.
16. Jag är typ beroende av coca cola.
17. Älskar choklad.
18. Första gången i mitt liv typ som jag faktiskt ser fram emot vintern, fast inte om det blir för kallt. Lagom kallt!
19. Jag hatar mörker, är mörkrädd.
20. Jag längtar grymt mkt tills jag kan åka utomlands tillsammans med min pojkvän & dotter.
21. Jag skulle vilja åka utomlands typ NU!
22. Jag har ett väldigt hett temprament.
23. Jag säger nästan alltid vad jag tycker & tänker.
24. Jag är trött.
25. Jag älskar dokusåpor.
26. Är beronde utav facebook ;D HAHA!
27. Ibland kan jag sakna att vara 14 år & kunna göra vad jag vill typ!
28. Att vara vuxen är inte alltid lätt, ibland vill jag vara 5 år & ovetandes om allt.
29. Det bästa som finns är att vakna upp & se min dotter.
30. Min dotter är mitt allt & hon gör mitt liv värt att leva.
31. Jag älskar mina små syskon & kommer allt att finnas här för er!
32. Jag tycker väldigt mycket om min lille bors flickvän Mysan (:
33. Jag har ingen piercing kvar..
34. Jag tycker det är grymt skönt att vara mamma ledig.
35. Jag älskar att sova.
36. Vill bli smal igen.
37. Jag ska operera mina bröst i framtiden.
38. Älskar att tatuera mej, kan inte sluta!
39. Längtar grymt mycket till min dotters dop.
40. Skulle vilja vara kille för en dag.
41. Skulle vilja komma på ett sätt att utrota mensen..
43. Älskar svenska filmer, speciellt krminalare, Beck, Wallander osv.
44. Jag hatar öl, Äckligt!
45. Älskar att shoppa!
46. Saknar faktiskt skolan, ska bli kul att börja plugga sen.
47. Jag äter inte potatis, så jävla äckligt!
48. Dricker inte mjölk, äckligt det oxå!
49. Saknar min farfar, önskar jag kunde få träffa dej igen <3
50. Nu ska jag bajsa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0