Bullbak!

Idag har jag & Milia varit hemma hos farmor/Gammel farmor & bakat bullar i mängder till Dopet, så nu är det klart. Skönt att ha det gjort, en sak mindre att tänka på! (: Milia sov mest hela tiden vilket faktiskt var ganska skönt, men hon va vaken en stund & satt i babysittern & tittade lite (:

Blev sedan en promenix hem till mormor/Gammel mormor, drack en kopp kaffeLatte & pratade lite, moster Zandra va där med barnen oxå så fick träffa dom oxå, trevligt! Lånade nämligen mormors frys & frös in alla bullar då vi inte får plats här hemma, så det va ju tur att dom har en stor frys som inte används så ofta, så dår får vi plats med allt som ska bakas till dopet (:

Kom hem & traskade ner till Öbo kontoret & klgade återigen på dessa förbannde jävla grannar som dunkar i väggarna i stor sett dygnet runt, inte många timmar om dagen som det är tyst inte! Blir tokig, så bovärden skulle ringa mej imorron.

Nu är det kväll igen, dagen har gårr fort som vanligt då det är full fart från morron till kväll, snart dags att ställa sej vid spisen & göra lite käk, idag ska jag tydligen laga 2 oliak rätter.. Jag ska äta pasta med stekt kassler & en sås till de, & älsklingen skulle ha pasta & falukorv, som tur va ingen avancerad mat så då kan jag göra en annan rätt till han karln här hemma som är lite kräsen (: Haha!


Kommentarer
Postat av: my

Pasta och kassler lät ju gott, du får tvinga han att äta haha ;)

2011-09-15 @ 18:45:47
URL: http://mywahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0