Bvc.

Idag va jag & Milia på Bvc.. Lill tjejen min växer som bara den & följer sin egen kurva jätte fint, allt såg bra ut (:
Nästa gång är det dock vaccination igen, 5 månaders spruta, ser inte fram emot den alltså.. :( Usch, jätte jobbigt va det sist för Milia, då hon blev febrig & jätte gnällig.

Det är 1 månad kvar dit, inget att börja grubbla över än inte.. Hoppas på att jag får sova inatt, då Milia har sovit jätte dåligt i flera nätter, vaknad vid 12 på natten & sen varit vaken i flera timmar, gråter, skriker, pratar, vägrar somna & sådär håller hon på. Jätte jobbigt :/ Hoppas att det vänder snart & går tillbax till det vanliga..

Milia väger nu 6320, 60 cm lång & hennes huvudomfång är 40, 3 (: Mammas stora lilla tjej!

Jag älskar dej min fina prinssesa!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0