En kanon helg!

Ooops.. Såg att det va 4 dagar sen som jag va inne & blogga, dåligt utav mej! Har iaf fått order om att blogga oftare så får vell se till att börja göra det då :) Eller vad sägeru Mysan?! :D <3

Helgen har varit kanon faktiskt.. I fredas blev det en sväng på stan med lille bror, älskling & Milia.. Sebbe bytte ett par skor & sen köpte vi några höst mössor till Milia.. <3 Kvällen spenderades hemma hos Karin med familj, där blev jag bjuden på god mat & ett glas rosé - Kött, pommes, b-sås & sallad, blev även efterätt - hemgjord äppelpaj med vaniljsås :) Mumms! Blev massa prat om allt & inget, en runda yatzy & lite mer prat, klockan sprang iväg & runt 23.30 tiden knallade jag & Milia hemmåt för läggdags.

Vaknade på lördagen, då vart det städning innan mamma kom & hämtade upp mej & Milia, då vi for ut till hyttan för att fira moster Zandra som fyllde år, smörgåstårta & vanlig tårta, mummsi! :) Fick en hel påse med kläder till Milia för en billig peng & hämtade även hem Milias dop klänning som nu hänger i hallen :) På kvällen passade jag på att tvätta hemma hos mamma som hade bokat tvättis, så jag & mamma tvättade till 22.00.. Blev Kina mat, godis & coca cola på kvällskvisten, mamma somnade på soffan så jag umgicks med lille bror & Mysan :) En trevlig kväll!

Vaknade hos mamma, jag fick sovmorgon då mamma tog Milia, underbart! Sen gjorde vi oss iordning & åkte till karslund där min moster Zandra tävlade i fälttävlan, hästhoppning alltså för er som inte förstog ;) Hon va jätte duktig! På kvällen gjorde älsklingen mat åt oss, lövbiff med pommes & b-sås.. :) Gott! Sen blev det soffan resten av kvällen!

Idag har vi inte gjort ett skit faktiskt..
Milia sov lång middag förut & jag gjorde desamma.. Sen har vi bara pysslat lite & sådär.. Skönt faktiskt!

Mammas skatt! Mitt allt, mitt liv!<3

Du är det bästa & vackraste mamma har, Jag älskar dej så otroligt mycket min fina lilla tjej!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0