Negerbolls.

Lugn dag idag.. Mest massa fix & plock här hemma, myst med Milia.. Va ute på en liten promenix & sådär. Har tvättat mellan 15.00 - 19.00, så kvällen gick fort. Tog mej ett varmt bad, smörjde in ansiktet med lite återfuktning, lite natt kräm osv, så himla skönt (: Man känner sej som en ny människa!

Imorron ska jag, älskling & Milia åka hem till Anders & Bella & äta tacos & spela wiie (: Mycket trevligt!

När man är hemma & är mamma ledig kan man lätt känna sej lite rastlös imellan åt, & det gjorde jag idag på förmiddagen, så jag satte igång & gjorde 2 satser med Negerbollar, jävla gott alltså (:



Nu ska jag lägga mej på soffan & kolla på Irene Huss - Det lömska nätet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0