Snö, snö & lite mera snö!❄

Nu får det fan räcka med snö! Jag ville ha snö till julafton, men inte såhär mkt snö & inte nu! Tycker det är för tidigt! Vintern är knappast min årstid, rent ut sagt hatar jag vinter! I veckan har det lixom varit 20- eller 8- & snöstorm?! Vem fan vill vara ute då? Inte jag iaf. & ska det nu vara snö kan det ju vara behagligt att vara ute, 5- & sol typ!
Usch för denna årstid, nu har jag gnällt färdigt!

Jobbat som vanligt & sen besök hos bm. Allt ser så bra ut hittills! Magen har växt 2 cm sen sist, blodtrycket är bra, ingen vita i urinet & lillans hjärta slog så fint! Så magen är 29 cm & en viktuppgång på 7 kilo! (:
Längtar så tills du är hos oss, våran lilla Izabell! <3

Nu ska jag sätta igång med maten som idag blir kyckling curry gryta med ris! & snart kommer Mysan oxå på besök, hon ska sova kvar & vi ska kolla film & mysa (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0