Min fina vän!

Min fina älskade lilla vän. Jag finns här för dej, i alla lägen & alla tillfällen & alla tider på dygnet om du behöver mej, tveka inte. Jag kommer alltid att finnas hjärtat <3

Ibland kommer det stunder i livet som är kämpiga, tuffa & inte alls roliga. Men man får tänka att det kanske är det bästa för nuet, sen vet man inte vad som händer i framtiden. Jag kommer stötta dej i alla dina val & jag hoppas såklart att det blir bra tillslut, bara du & din fina dotter mår bra & är lyckliga!

Finns kanske inte så mycket att säga, vill bara att du ska veta att du är värld det bästa & jag vill att du ska må bra & vara lycklig! Jag älskar dej vännen!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0