Trevlig kväll!

Har haft 2 toppen kvällar nu hos bästa Yolli (: suttit & pratat & bara umgåtts sent in på natten :) Blev bjuden på nybakse tekakor, jätte goda! Igår va jag hemma efter 02.00 & idag strax innan, hade sagt att det inte skulle bli så sent idag för att jag ska upp med Lill skruttan imorron, men klockan tickade på & tiden bara rann iväg! Det blir så när man har trevligt & mycket att prata om (: blir att sova middag med Milia imorron helt enkelt (:

Min lilla kille TinTin hade fått en infektion i analsäcken igen :/ ige roligt alls, lillen har haft jätte ont men det är fixat nu.. Nu ska det bara tvättas & göras rent med alsolsprit & hoppas att det läker som det ska!

Imorron hoppas vi på bra väder, eller iaf Inge regn, För om vädret tillåter så blir det att besöka den nybyggda parken i Karslund med älskling, Milia, Yolli & Rafael! (: mycket trevligt! Så hoppas på lite solsken (:

Annars rullar allt på, mår lite illa till & från, många säger att det redan syns lite på magen & det är roligt, på torsda är första besöket hos barnmorskan! Ska bli roligt faktiskt! Längtar tills det syns ordetligt! (:
Milia är lite snorig, så hoppas att det går över snart.. & hoppas på att hon slipper feber, hon har varit tillräkligt febrig!

Men nu är det dags att ta en dejt med kudden, man vet ju aldrig när Lill tjejen behagar att vakna & vill gå upp & påbörja dagen! (:

Min lilla prins! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0