3 dagars vecka!

Grymt skönt med en 3 dagars vecka! Då är det snart helg igen! Hur skönt är inte det då? Grymt skönt.. (: skönt att jag inte börjar 7 den här veckan heller! Eller aa, det är ju inte säkert men som det ser ut nu iaf!

Helgen har varit kanon, i fredas jobbade jag sent -17.00.. Sen cyklade jag upp på stanbi regnet & blåsten. Köpte present till Joline & käkade Kina mat på formossa! Mumms. Sen hem & pappa kom med våran nya vagn till Milia, jätte fin & vi är super nöjda! jag somnade även tidigt på kvällen & hade sovmorgon på lördagen & sen åkte vi till farmor & firade Joline :) träffade Emelie & Joels lilla son John! Kan säga att herre Gud vad sugen man blir på 1 till. Tycker att det är dags att få en liten skrutt i magen nu :) mysigt som attan skule det vara! :) men det blir vell näre blir! På kvällen kom Erica & Nerro en stund & så..
& idag vi varit på stan, jag & Milua träffade Eliin, åt mat & käkade mjukglass i solen & snackade massa skit! Trevligt!

Nu är det tajm to sleep! Jobb står på schemat imorron. Godnatt!

Mamma älskar dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0