Heeeeelg!

Helg igen? Det va ju nyss helg. Men inte klagar jag över det inte, skönt som attan (: slutade sent idag & va inte hemma förrns halv 6, lagade mat & badade Lill tjejen som nu håller på att somna i min famn (: Kollar på X - faktor & hejar på Awa & Malcom (: Sen tänkte jag nog dra på några avsnitt skilda världar & krypa ner i sängen! (:
Är helt slut efter dagens arbetspass, kort om personal & mycket ungar!

Blonderingen tog som bara den igår, & det är inte alls mycket gul - oranga skiftningar kvar nu (: + att vi klippte en del oxå, topparna mådde ju inte direkt bra då dom blev tuggummi typ. Men syster yster fixade så nu är det fint & mår bra! (: Tur det finns en bra & duktig frisör i min närhet som hjälper mej! Bäst är du syster <3

Bete dej vuxet för fan! Spotta på marken för att signalera va du tycker är jävligt barnsligt. Haha!


Kommentarer
Postat av: Vicky

Eller så är det jävligt omoget att inte säga saker direkt i någons ansikte utan skriva det på bloggen!

2012-11-16 @ 22:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0