Nytt!

Denna söndag har varit kanon, förutom att lillan fått feber igen, hon hade 38,5 när jag tempade henne. Hon fick en Alvedon & somna, men hon sover inte alls djupt, så förbereder mej på en natt med lite sömn & en lite halv tuff jobbdag :/

Men bortsett från en sjuk liten tjej så har vi haft en kanon söndag! Milia har fått en ny overall - en rosa didriksson & ett par nya lila vinterskor! As fint (: blev 2 för tidiga julklappar från pappa & Lotta! Tack <3 Sen käka vi på Enellys, inte mitt favorit ställe, tyckte inte det va så jätte gott. Pommesen smaka skit & hamburgaren va inge soeciellt med den, men nu har vi testat & det är inget ställe jag tänker lägga pengar på om jag ska äta iaf..

Nu ska jag fortsätta kolla vem kan slå Philip & Fredrik & sen sova! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0