Godnatt!

Blev sent fast jag skulle komma hem i tid, klockan går på tok för fort när man har trevligt & mycket att prata om. Blev en kvällsvisit till min bästa tjej Yolli! (: <3

Idag har det varit full fart, Dagis som
vanligt för skruttan & sen hem, byta om osv & sen cykla hem till farmor, där var kusinerna med familjer, åt mat & fika (: kom hem, gungade lite med Milia då hon själv pekade på gungan när vi skulle gå in & säger: - "Mamma gunga!" Klart hon får gunga då (: blir så stolt när hon pratar mer & mer, älskade barn! <3

Sen åkte jag som sagt till Yolli <3
Nu väl hemma borde jag verkligen sova, är inte ett dugg trött men kommer vara helt död då klockan ringer 05.45 & jag ska infinna mej på jobbet 07.00 för ett helt dags pass som slutar 16.00! Kommer vara svinkallt när jag ska cykla imorgon, ska försöka hitta min vinterjacka imorgon bitti, vet dock inte riktigt vart den är :/

Nu ska jag sova, försöka iaf! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0