Höst & jobb!

Nu har verkligen hösten kommit på riktigt, har tagit fram Milias tjockare jacka, hennes tyg skor är på tok för tunna då hon fått tjockare tennis skor, har även tagit fram tjocka flees byxor som hon ska på sej när hon är ute på dagis! Mössa & vantar :/ usch vilken lång & kall höst/vinter det kommer vara i år..

Mina 2 lediga heldagar gick på tok för fort, men vad hade jag väntat mej igentligen?! Nu äre snart dags att göra sej iordning för att åka hem till pappa en sväng innan det är dags för att gå på ett jobb pass igen & inatt ska jag sova kvar på jobbet, känns sådär faktiskt :/ men bara att kämpa på & tänka på en fin lön som kommer in på kontot (:

Min lilla höst tjej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0