Jobb, jobb, jobb!

Just nu gör jag inget annat än att jobba! Idag åkte jag in tidigare för att personal va sjuka på jobbet.. Börjande 11:30 & slutade 20.00 istället för att börja 13:00.. Min efterlängtade lediga dag imorron försvann jävligt snabbt, blev att jobba ytterligare ett kvälls pass imorron 15:30 - 21:00 & på lördag blev det ett byte så då gör jag kväll då med.. På söndag kväll när jag går av mitt pass har jag gjort 6 kvällar på raken! Ledig måndag & sen jobbar jag 3 dagar igen! Slit, slit, slit! Men bara att kämpa på & se fram emot en bra lön (:

Tack Syster & Nerro som va barnvakt åt Milia idag! Betyder mycket att ni kan ställa upp! Tusen tusen tack <3

Blev så jävla godis sugen förut så kastade ihopp en smet med negerbollar & rullade (: gott! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0