Natt bloggning!

Blir en snabb natt bloggning om en icke så händelserik dag..

Gick upp med Lill skruttan imorse, då va jag äckligt dyng trött! Men upp gick vi, sov sedan middag med henne för att orka med dagen som bara hade börjat, Yolli kom över en sväng, lite prat om allt & inget sen kom även Mysan.. (: åkte till iCan & handla lite skit & sen hem & laga mat, lillan somnade som en stock strax efter 20.00 (: då åkte jag till Yolli på en kopp te & skit snack.. (: Mycket trevligt!

Imorron äre Tisdag, vilket betyder dagis dax, avgör imorron om hon ska gå eller vara hemma en extra dag, det visar sej & jag ska jobba ett kvälls pass mellan 15.00 - 20.00..

Nu ska jag sova, sova som en gris! Helvete vad skönt! Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0