Sep. 13, 2012

Blev typ 2 timmars avkoppling innan sängen kallade, & då kollade jag på "Kockarnas kamp" som älsklingen spelade in åt mej (: Han kommer få spela in en del åt mej nu när jag jobbar som en tok! (:

Imorron är mitt Lill hjärta ledig ifrån dagis, mysigt faktiskt (: Då ska vi gå upp & äta mysig frukost & kolla bompa i soffan & myspysa (: ska njuta utav dom få timmarna jag får se henne nu, när hon är vaken vill säga (: Pussar ju alltid på mitt lilla troll när jag kommer hem men då sover hon ju (:

Imorron är det åter igen jobb, inget ovanligt just nu 13:00 - 21:00, bara jobba på! Längtan är obeskrivlig tills det är söndag kväll & jag får gå hem & ha en hel dag ledigt! Dock är jag nig redan uppbokad då men så är det (:
Nu orkar jag inte hålla ögonen öppna längre! Natti..

Blev lite godis & coca-cola till "Kockarnas kamp"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0