Sjukstuga!

Här hemma är det sjukstuga med feber & snor :/ Milia har feber & är genom förkyld, så hon går på Alvedon & näsdroppar för att orka.. Inge roligt alls, tycker så synd om henne.. Tobbe är oxå lite febrig & lite förkyld & jag har fått någon lättare förkylning jag med :( ingen hitt! & jag ska jobba nästa vecka så jag lär ju inte direkt bli friskare :/ men bara att bits ihopp, har inte råd att vara hemma så det är det inte ens tal om..

Annars är det som det ska, veckorna går & magen växer! Snart ska vi på rutinultraljud & förhoppningsvis så ser vi könet på den lilla kotten i magen (: Är i vecka 19 nu, (18+1) så snart har halva tiden gått, kan vell säga att det går lite för fort! (: men mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0