Mammas lilla trollunge!<3

Mammas älskade lilla trollunge!<3



Du är så otroligt vacker, du förgyller mina dagar!
Du gör din mamma fruktansvärt stolt & lycklig.
Du är det bästa som någonsin har hänt mej, att du har legat i min mage i 9 månader & kommit till den stora världen, att jag får lära känna dej mer & mer för varje dag, att du får lära känna din mamma & din pappa mer & mer för varje dag, att få se dej utvecklas, växa & bli större, att jag får vara med & se allt du gör, att bara få finnas till i din tillvaro gör mej till den lyckligaste mamman i världen!
Första gången jag såg dej grät jag utav lycka.
Jag ska finnas där för dej, i alla lägen.
Jag kommer alltid att älska dej, ovavsett vad som än kommer att hända,
jag kommer aldrig någonsin att sluta älska dej.
Jag har mitt hjärta utanför kroppen, mitt hjärta är du!<3
Jag kommer aldrig någonsin att svika dej, jag ska skydda dej genom hela ditt liv.
Du är det viktigaste, käraste & det dyrbaraste din mamma har!
Jag älskar dej min lilla trollunge!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0