Vart tog dagen vägen?

Dagen bara rann iväg, som alla andra dagar gör nu förtiden. Förstår inte att det går så fruktansvärt fort. Dagar, veckor & månader. Nu är det snart Augusti & snart är den såkallade sommaren slut, det kommer bara att bli mörkare & mörkare ute, tidigare & tidigare vilket betyder att vi närmar oss mer & mer hösten. Men tur att det är ett litet tag kvar på sommaren iaf, tycker dock inte att det har varit en bra sommar då vädret suger :( Jävligt tråkigt. Hoppas fortfarande på en varm månad i Augusti så jag kan, sola, bada & bli brun. Hoppas kan man! Min dotter blir 2 månader på söndag, 2 månader! Det är ju galet hur fort tiden går. Snart är hon ett par år & springer runt & ropar "Mamma & Pappa" :) <3 Lilla skruttan!

Men ja, som sagt.. Dagen rann bara iväg. Karin & Linnèa kom förbi runt 12-13 tiden idag, då blev det en promenix till donkan i västhaga. Där käkades den lunch :) Mumms. Va tvyngen att prova den nya Mc feast delux hamburgaren, jävla god varen! :) Sen kom Yolli & Rafael hit oxå, + att mamma kom på en titt oxå. Så det har varit full fart här på varbergagatan idag, lek & bus med barnen, umgåts med mina bästa tjejor & bara tagit det lungt. En mycket trevlig dag! :)

Imorron blir det oxå en kanon dag, först blire en tripp till nora & äta nora glass med Pappa/Morfar & Lise-Lotte, sen blir det en kväll på bofinkstigen med mat & grejer, trevligt! :)

Nu ska jag fortsätta nörda Skilda Världar & ge min dotter sitt kvällsmål & sen söva henne för natten :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0