Det värsta som hänt hitills i mitt liv.

Dag 6

et värsta som hänt hitills i mitt liv var när min älskade farfar lämnade världen & fick en plats i himlen.
Han lämnade världen & dom han älskade alldeles för tidigt, Om han inte hade blivit så sjuk så hade han kanske funnits här vid min sida idag & fått träffa min dotter Milia.

Det gör så ont i mitt hjärta när jag tänker på att min älskade farfar har fått missa så många fina saker som jag verkligen hade velat att han skulle få vara med om. Världen är så fruktansvärt orättvis ibland, men jag vet att han vakar över oss & att han alltid kommer att skydda oss. Han är min & Milias skydds ängel!

Kommer aldrig att glömma dej farfar, Jag älskar dej & du hade varit så stolt om du hade fått träffat lilla Milia som nu har kommit till världen! <3



Jag älskar dej, John - Erik Vannestål <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0