Midsommar helgen.

Midsommar helgen börjar nu lida mot sitt slut. Snart är det vardag igen, inte för att det spelar mej så stor roll vad det är för dag då jag endå är ledig alla dagar i veckan vilket är otroligt skönt :)

Midsommarafton blev sådär enligt min mening, va jätte trevligt på förmiddagen/eftermiddagen & en stund på kvällen, när vissa började bli på tok för fulla & inte rikigt kunde kontrollera sej själva så blev det inte riktigt någon jätte bra stämmning längre. Vissa personer kunde helt enkelt inte aceptera att man sa ifrån eller sa vad man tyckte, Bara för att man har druckit alkohol så få man faktiskt tänka efter hur man beter sej & vad man säger. Även fast man är full så kan det såra & man kan bli riktigt ledsen när man bara kläcker ur sej vissa saker utan att tänka sej för. + att blir man bjuden på en "midsommar fest" hem till någon så får man fan aceptera & respektera dom som bor där! Usch, blir så jävla iriterad. Aja, nog om det.

Nästa midsommar hoppas jag blir betydligt mycket trevligare & betydligt mer välplanerad än denna. Nästa midsommar hoppas jag på att inte ens behöva vara kvar i stan, hoppas på att ha hyrt en stuga på öland, gottland, västkusten eller något liknade men familjen & vänner med sina familjer. Tycker det låter som en alldeles utmärk idé! :) Som tur är så är det 1 år kvar dit, så det hinner planeras, pratas & diskuteras en massa innan det ska fast ställas hur & var midsommarafton 2012 ska firas! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0