Världens finaste dotter!

Jag har verkligen fått världens finaste dotter!



Jag älskar dej över hela mitt hjärta gumman, Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dej, alla orden i hela världen räcker inte till för att beskriva. Du gör din mamma så otroligt lycklig, & jag älskar att vakna upp på morgonen för jag vet att jag ska få tillbringa ännu en dag tillsammans med dej mitt hjärta!
Om du bara visste hur lycklig, glad & stolt jag är över att få vara din mamma.

Jag ska alltid finnas där för dej, stötta dej & hjälpa dej när du behöver mej. Jag kommer att gå genom eld & vatten för dej, du är den som alltid kommer att komma i första hand för mej. Jag ska skydda dej genom hela livet, inget ska någonsin få hända dej! Du är den som betyder mest för mej, Du gör mitt liv värt att leva gumman!
Min fina lilla flicka! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0