Ensam.

Sitter här alldeles ensam, har på tv:n för att det ska finnas lite ljud. Milia sover så har ingen alls att prata med. Helt ensam, usch vad jag hatar att vara ensam på kvällar & nätter, finns inget värre. Vill inte ens sova för att jag hatar att vara ensam.

Saknar faktsikt min älskling jätte mycket nu, nu har han varit borta sen i torsdags eftermiddag. Fast skönt att vara ifrån varandra oxå, kan behövas ibland. Men nu vill ja ha hem min karl. Bara få en kram & få känna lite närhet vore inte helt fel, känner mej så himla ensam just nu. :( Tur att vi ska åka hyffsat tidigt imorron & hämta hjärtat mitt i Vingåker, Pappa kommer runt 10 tiden imorron :) Så ställer klockan försäkerhetsskull på 08.00 (: Lika bra!

Annars har dagarna faktiskt gått fort, I torsdags sov jag & Milia hemma hos Karin med familj, i fredags sov Karin & Linnèa hos oss, Blev chips, dipp, cola, film & massa skit snack (: Massa mysmys! Idag blev det käk på Edessa med Karin, Jocke & barnen, en promenad i det kalla vädret då det va -4 grader idag, Milia hade på sej overall för första gången :) Sen blev det hem & plocka lite, diska osv. Myste med Milia & så, På kvällskvisten fick jag besök av Bella & Anders, kollade film & snacka skit, mycket trevligt!

Vill även säga tack till min bästa vän Karin som kom med choklad & alvedon till mej förut när jag hade sånn jävla mensvärk! Tack gumman, du är bäst<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0