5 månader<3

För fem månader sedan kom en ängel till jorden, värdlens vackraste tjej föddes.
Milia Erica Vannestål!<3

Det finns ingen som jag älskar så mycket som jag älskar dej,
jag ska alltid finnas för dej, jag ska skydda dej genom hela ditt liv, ska alltid finns där för dej. Inget ska någonsin få hända dej, Du gör mitt liv värt att leva & det finns inget som är så underbart att få vakna upp på morgonen & mötas utav dina små blåa ögon som tittar på mej & världens vackraste leende <3 Jag älskar att höra dej skratta, jag älskar att se dej leka & att utvecklas, att se att du mår bra, att se dej växa & att du lär dej nya saker för varje dag som går, det gör mej så stolt!
Jag kan inte vara annat än världens stoltaste & absolut lyckligaste mamma.

Du är mammas skatt, mammas allt & mammas liv. Du är den vackraste & underbaraste flickan på jorden.
Jag kan inte ens beskriva med ord hur mycket jag älskar dej, hur mycket du betyder för mej & vilken otrolig kärlek jag känner för dej.

Milia Erica Vannestål.
2011-05-24. 01:19, då kom du till jorden. Jag glömmer aldrig den känslan, vilken lycka att äntligen få se dej för första gången i mitt liv, det va speciellt!<3
Den bästa & den absolut lyckligaste dagen i mitt liv var när du föddes.
Jag älskar dej min otroligt vackra lilla tjej <3

image description
2011-05-24 <3                                                     2011-10-24 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0