Sockerkaksbak!

Idag fick jag en ordentlig sovmorgon vilket verkligen behövdes, hur skönt som hells. Sov till halv 1, flyttade mej från sängen till soffan & kollade på fångarna på fortet, avsnittet från igår som jag missade! Man mådde som man förtjänade när man vaknade, lite ont i huvvet osv.. Men tog mej ett varmt bad, gjorde en inpackning & smörjde in ansiktet med lite hudsalvor & rengörings krämer osv (:

Älskling kom hem med min lilla tjej vid 3 tiden, som jag hade saknat henne! Mammas tjej. Så mös lite med min fina tjej, cyklade iväg till Ica för att handla mjölk & ströbröd så jag kunde sätta igång & baka lite inför dopet som är på lörda (:

Så jag satte igång & bakade, 3 sockerkakor är gjorda & infrysta. Imorron tar jag & Milia en promenix till Willys för att handla mer margarin & ägg, & imorron bakar jag lite till. Bakar minst 3 iaf. Får se hur mycket jag orkar & vad jag hinner. Ska baka 6 socker kakor till, 3 tigerkakor & 3 med chokladsmak. Så då ha jag bakat 9 stycken vilket lär räcka. Kommer säkert att bli över en hel del, men bättre med för mycket än för lite iaf!






Förövrigt så ni som spelar WordFeud kan ju lägga till mej, Om ni känner mej vill säga.. FrökenEmms
Bara att lägga till mej, Jag är beroende utav detta spel! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0