Försvinn!

Kan du inte bara försvinna? Dra långt bort åt helvete & sen behöver du inte komma tillbax för vi vill inte ha dej här, äckliga jävla förkylning! Både jag & Milia är dyngförkylda.. Milia sover jätte dåligt på nätterna nu så jag är helt slut på morgonen när jag ska åka till jobbet!

Tur nu att jag har 2 korta dagar, jobbar till halv 2 & sen är det fredag igen, om jag tänker så då är det snart helg igen! Skulle inte sitta fel med lite sömn, ge mej lördag så jag får sova ut & kanske till & med kan sova bort förkylningen, man kan ju hoppas! Mina ögon är svullna & svider för jag är så trött, dags att knoppa nu!

John blund kom på besök till varbergagatan, god natt vänner!

Bjuder även på en snygg god natt bild på mej själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0