Samma sak dag in & dag ut!

Har inte mkt att säga, dagarna ser lika dana ut ungefär.. Jobbar, hem, grejar, fixar umgås med Lill skruttan & sen äre kväll typ :)

Idag slutade jag tidigt, så jag & älsklingen & lillan åkte upp på stan i den underbart sköna vädret, tog en fika på Wasa & sen köpte vi present till Yolli som fyller 25, så imorron blir det klackarna i taket & en 25 års fest följt av krogen!!
Blev ett dyrt besök på systemet men inte allt för ofta som vi shoppar loss där så det kan vi vell unna oss tycker jag :) har tvättat & kollat BB ikväll, roligare än så blev det inte & nu är jag trött dom en gnu! Jävlar vad skönt med sovmorgon imorron!

Har grymt ont i magen, har haft värkbi magen i typ 2-3 dagar nu som kommer & går, känns som mensvärk ibland & ibland inte :/ knepigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0