Sleep time!

Nu är det verkligen dags att ta en dejt med kudden & inse att helgen är slut vilket betyder att det är en ny vecka med 5 arbetsdagar tills det är helg! Hatar måndagar!!

Helgen har varit kanon (: i fredas somnade jag sjukt tidigt, kan säga att innan klockan hade slagit 22.00 så sov jag som en gris & vaknade inte en enda gång!
Gick upp med Lill skruttan på lördags morgonen runt 9 tiden då älsklingen va iväg på hockey.. Det blev en fika på stan med Elin & på kvällen kom lilla syster & Nerro på besök :)
Idag gick jag oxå upp med Lill skruttan då älsklingen var bakis, men han kom upp vid 12 tiden & då somnade jag som en stock på soffan & sov 3 timmar, sen tog vi en promenad till Ica & handlade lite & sen kom pappa, Lotta & Michelle på besök.. Michelle hade köpt massa grejer ifrån London :) Milia fick 11 bodysar, 3 strumpbyxor, 4 pyjamaser, en flees overall, en kjol + 1 sommar klänning!
Älsklingen fick 2 T-shirts & jag fick 2 t-shirts med Disney motiv. As fina & sen 2 par trosor! Jätte jätte tack! <3
På kvällen hade vi söndags mys till bb :) & nu är det dags att sova!

Söndags mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0