Mina föräldrar.

Dag 23

Mina föräldrar består utav en mamma & en pappa som alla andras, men mina föräldrar är såklart dom bästa!

Mamma Annika, har inte alltid haft världens bästa kontakt, tonåren va tufft & vi kom inte överens för fem öre. På äldre dar när man vuxit upp & mognat så har vi fått en betydligt bättre kontakt & idag har vi bra kontakt & jag kan prata med min kära mor när jag behöver råd & stöd. Hon har nu då även blivit en stolt mormor! :) För överig jobbar hon på pool media & är i medelåldern 40+ osv.

Pappa Clas - Göran, Flyttade till min kära far i tonåren då vi kom betydligt bättre överens än jag & mamma. Så jag har bott hos far min sedan jag va 14 tills jag flyttade hemifrån. Vi har alltid haft bra kontakt, kunnat pratat med pappa om allt, exakt allt faktiskt. Vilket är grymt skönt! Pappa har nu blivit en stolt morfar! :) För övrigt så har pappa eget företag & har haft sen många år tillbax - Örebro fönsterputs. Vill ni ha rena & fina fönster & inte orkar putsa dom själva, ring Örebro fönsterputs så får ni skinande & rena fönster! Dom gör arbetet, ni betalar, bra va?! ;) Han är oxå medelåldern sådär 40+ osv.



Mina föräldrar, det är dom som har gjort mej till den jag är idag! <3
Tack för att ni finns, Jag älskar er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0