Ont i huvet & mensvärk.

Man tackar & bockar, eller inte. Det som har varit så jävla skönt med att ha varit gravid va ju att jag slapp mensen såklart. Men nu är den tillbax & jag blöder som ett svin igen. Hade fan hoppats på att det kunde dröja lite längre innan skiten kom tillbax, känns ju som att jag nyss slutat blöda efter förlossningen & nu ska man blöda igen :/ Uhh, hatar skiten. Om jag kom på ett sätt att utrota mensen men att man kunde blir gravid endå, då skulle jag inte ens tveka på att utrota den. Kul att ha ont i huvet & ha mensvärk en lördag, känner mej helt slut i hela kroppen. :(

Igår va det iaf en bra dag. Först vart det en sväng till Nora med Pappa/Morfar, Lise-Lotte, älsklingen & Milia.
Åt en luchmacka med Lax när vi kom dit & sen blev det nora glass till efter rätt ;D Så jävla gott! På kvällen va vi hemma hos Pappa/Morfar & Lise-Lotte & åt grillat, mumms! Så det vart en svull fredag vill jag lova, åt bara gott hela dagen & tog det lungt :) Drack alkofria drinkar som pappa blandade åt mej, jätte goda!

Huvudvärken blir inte bättre av att jag sitter & glor här märker jag, ska gå & lägga mej i sängen & pussa på min lilla bebis som ligger & sover, ska pussa & lukta lite på min fina tjej tänkte jag :) Hon luktar så gott!<3 & jag vill bara pussa på henne hela tiden, min lilla skrutta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0