Sunshine.

Helt galet varmt har det varit idag. Solen har strålat på himlen & har varit ute i solen hela dagen & badat i solhaga badet med bästa tjejorna Karin & Yolli, & såklart våra underbara barn! :) Dock så har Milia varit super gnällig & skrikig idag, det blev för varmt för henne :( Lilla skruttan, hon kunde inte sova & inte komma till ro alls i värmen, blir bättre till nästa sommar när hon är större & kan bada hon med :) Men trots det så älskar jag när det är fint väder, även fast jag kan gnälla på värmen så är det underbart! Man blir på så mycket bättre humör när det är fint väder, hoppas på att det håller i sej nu, det fina vädret & varma dagar så man kan fortsätta vara ute i solen & bada!



Sen blev det bara hem en snabbis, dusch, ombyte & en snabb sminkning för att ta bussen upp på stan & hem till mammsen, lämnade av hund & hämtade upp lilla syster Erica, lille bror Sebbe & Mysan för att gå & käka på Stallyktan & ge Sebbe lite presenter & bjöd på mat för att han fyller 18 om 30 minuter! :) Min lille bror blir myndig, min stora lille bror!<3

Kan inte annat än vara nöjd med dagen faktisk! Dagen imorron ser jag oxå farm emot, först blir det 18 års kalas med mat & fika hos mamma, & jag & älskingen blir även barnlediga imorron kväll då lilla snuttan ska sova hos mormor, så då blir det bio på kvällen - Harry Potter med älskling & lilla syster & sen blir det att gå ut ta sej en cider eller 2 eftersom att Sebbe är 18 :)

Just nu är livet som det ska vara!
Bästa livet helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0