Mina drömmar om livet som kommer.

Dag 7

Dom flesta har nog drömmar & såklart hoppas man på att drömmarna ska förverkligas & slå in.

Mina drömmar är att få en utbildning & ett arbete som jag trivs med, bo i ett hus med uteplats med min nuvarande sambo tillsammans med våra barn, husdjur & allt därtill. Vill i framtiden även ha mer barn så Milia får ett syskon. Hoppas på att min sambo friar till mej en dag, då jag vill ha ett stort kyrkbröllop med alla våra nära & kära!
Hoppas på att någon gång i livet vinna en hel del med pengar.

Önskar & hoppas att alla mina nära & kära ska få må bra, vara friska & leva ett bra liv. Att min dotter ska växa upp, vara frisk & utvecklas för varje dag som går, att hon får lära sej nya saker & se världen. Vill att hon ska få en bra uppväxt som hon senare i livet kan prata om & minnas med glädje.

Resa runt  & fortsätta se världen, få komma till platser med sol, värme, sandstränder & bara vara tillsammans med dom jag älskar i paradiset. Jag älskar att resa & att se nya plaser så åka utomlands minst 1 gång per år är inte för höga krav.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0