Fredagsmys..

Sover hos mamma inatt.. Hon skulle ut på krogen & då behövdes det någon vuxen här som kan hålla ställningarna lite (: haha! Nu sover lillan för natten.. Så det lär ju inte hända så mycket ikväll..

Står lite chips, godis & coca-cola på bordet.. Så det blir lite fredagsmys. gjorde även hembakad pizza till kvällsmat, gott! Oj, nu fick jag visst order om att ändra om här, SEBBE & MY gjorde hembakad pizza.. :D Nu ska jag dega på soffan resten av kvällen, skönt! Lär somna ganska tidigt ivkäll då jag känner mej helt slut i kroppen + att jag har en lätt liten huvudvärk, risken är stor att den blir värre :( Uhh, hatart!

Nu blire deg på soffan..

Mammis hjärta!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0