Projekt Byrå..

Idag blev det en sväng på stan.. Köpte dopkläder till mej, så nu är det klart & det blir en svart knä kjol, svarta tjockare strumpbyxor, ett vitt linne med en vit skjorta över + höga klackstövlar! (: Kommer blir toppen! Köpte även lite höst leggings + årets första julklapp, jag tro det eller ej, men jag & älsklingen köpte 2 filmer till hans lilla syster, det va ett sånt bra pris, så vi passade på.. Men jag måste börja nu annars har jag inte råd alltså, det är inte billigt med julen direkt..

Sen fick vi hem byrån som vi fått utav Tobbes mamma, så pappa & Tobbe åkte & hämtade den, + köpte penslar & vit målafärg.. Den behövdes målas om då den va svart från början, men är ommålad vit.. Men det tog skapligt lång tid & va jobbigare än jag trodde då den va grymt "fuskmålad".. Visste ju att den va det, men det upptäcktes mer när jag väl satte igång.. Men det är målad med 2 lager vitfärg nu, så får se om det behövs målas 1 gång till, det märks imorron isåfall (: Men det kommer blir toppen när det är klart, vit byrå i hallen, blir som ny när den är klar.

Ska ha Milias alla kläder i den, + lite foton & ljuslyktor & sådär ovanpå! (: Kommer bli skit fint när det väl är klart! Ni får såklart se resultatet när det är klart..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0