Mitt liv & mina val.

Det är mitt liv & mina val. Jag är en vuxen människa & jag gör dom valen jag tycker är bäst för min dotter. 
Oavsett om hon är 1 månad eller 1 år! Jag uppfostrar min dotter på det sättet jag tycker är bäst. 
 
Om personer har problem med vilka val jag gör när det gäller min dotter så kan dom säga det till mej & inte snacka massa skit bakom min rygg om hur jag gör & vad som är bäst, för det kan jag avgöra själv! 
Personer som snackar skit bakom min rygg om mej & min familj & sen bara spelar med som ingenting har hänt tycker jag är frukantsvärt falskt.. Personer som man har haft stort förtroende för som sedan gör såhär. 
 
Det känns det är klart att det gör det, men då vet jag vilka man kan lita på & inte, & vad man kan berätta & inte.. & det har hänt 1 gång så det finns inget som säger att et inte kommer hända igen! Då var det tillbax igen, långt ner på botten.. 
 
Känns som att det aldrig kommer bli riktigt bra igen, tråkigt men sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0